0 votes
by (120 points)
تفکر سیستمی رهبران فناوری اطلاعات را به توانایی پیش‌بینی و هدایت تغییرات مجهز می‌کند. انطباق با تغییر: در چشم‌انداز فناوری اطلاعات که به‌سرعت در حال تحول است، سازگاری کلیدی است. با درک پویایی سیستم‌های به‌هم‌پیوسته، آنها می‌توانند به طور فعال اختلالات احتمالی را شناسایی کنند، تأثیر آنها را ارزیابی کنند، و استراتژی‌هایی برای کاهش خطرات و سرمایه‌گذاری از فرصت‌ها ابداع کنند.

عمران آمِد مؤسس، سردبیر و مدیرعامل بیزینس‌مد است و یکی از فارغ‌التحصیلان دفتر مک‌کینزی در لندن.
نویسندگان مایل‌اند از Asina De Branche و Joëlle Grunberg به‌خاطر مشارکتشان در این مقاله تشکر کنند. درباره نویسندگان و پژوهش‌گران: آنیتا بالچاندانی شریک ارشد در دفتر مک‌کینزی در لندن است، جایی که Ewa Starzynska مشاور است. آخیم برگ شریک ارشد در دفتر فرانکفورت است. دیوید بارلت شریک وابسته، در دفتر مونیخ است. Gemma D'Auria شریک ارشد در دفتر میلان است و فلیکس رولکنز شریک دفتر برلین است.

برای دریافت خدمات مشاوره مدیریت می توانید فرم موجود در سایت مرکز مشاوره تحول دیجیتال مدیریت ماهان را به آدرس https://mahanmcc.com تکمیل فرمایید.

من همیشه سعی می‌کنم در زندگی حرفه‌ای و خصوصی‌ام نیز تغییرات مثبتی ایجاد کنم و وقتی برای اولین‌بار با مشکلی مواجه می‌شوم، همیشه به دنبال الگوها، چرخه‌ها، ورودی‌ها - خروجی‌ها و دلایل ریشه‌ای می‌گردم و سعی می‌کنم تصویر بزرگ‌تری را پیدا کنم. اما من تا همین اواخر در مورد تفکر سیستمی به‌صورت تجربی در کنار مفاهیم مختلف دیگر دست به طراحی می‌زدم و من کتاب‌های زیادی را در مورد نظریه سیستم بررسی کردم، اما این نزدیک‌ترین رویکرد به نمونه‌های واقعی به نظر می‌رسید.

پیش‌بینی عواقب: مشاوره تحول دیجیتال تصمیمات تجاری اغلب پیامدهای ناخواسته‌ای دارند. با در نظر گرفتن حلقه‌های بازخورد و تاخیرهای ذاتی در سیستم‌ها، آنها می‌توانند پیامدهای منفی بالقوه را پیش‌بینی و کاهش دهند و درعین‌حال نتایج مثبت را به حداکثر برسانند. تفکر سیستمی به رهبران این امکان را می‌دهد که اثرات موجی بالقوه انتخاب‌های خود را در مناطق مختلف سازمان تجسم کنند.

image7 سوال که باید از خودتان بپرسید: (ساعت گرد از وسط)
1. چگونه متوجه شوید که در حال رسیدن به نتیجه هستید؟ قبل از شروع خودت را اندازه بگیر. به دنبال پیشگوها باش: مثبت‌های دروغین.
2. چطور از شر درست کردن فرار کنیم؟ جلوتر از خودت را نگاه کن. حلقه‌‌های بازخوردگیری را ببند. اعتمادبنفس کاذب و آزامایش نکردن.
4. چطور هشدار زودهنگام مشکلات را بشنویم؟ از حسگرها استفاده کن. مسئله جیب اشتباهی
5. چگونه آدم‌های درست را جمع کنیم؟ به مشکل احاطه پیدا کنید. پیروزی‌های شبح‌گونه.
3. چه کسی بابت کاری که انجام نشده پول خرج می‌کند؟ مشوق‌ها را ‌هم‌تراز کنید. اطلاعات برای بازرسی
6. جیب‌هایی که ارزش‌ها را جمع می‌کنند به هم بدوزید. چطور سیستم و ساختار را تغییر دهیم؟ برای تغییر سیستم‌ها بجنگ. از داده‌ها و اطلاعات یاد بگیرید. توجه کنید که پیشگیری باید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند
3 سدی که باید از آن‌ها گذشت
1. به آب شکل بده. از سنجه‌‌های دوگانه استفاده کن. ابهام در مالک: مشاوره تحول دیجیتال این مشکل من نیست که بخواهم آن را حل کنم!
3. تونل زدن: مشاوره تحول دیجیتال من نمی‌توانم در حال حاضر با آن مسئله کنار بیایم.
2. کورمشکلی:‌ من مشکلی را نمی‌بینم؛ یا، به نظر این مسئله طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است فعال‌ترکردن یک سیستم معیوب
7. کجا می توان تکیه‌گاه اهرمی را پیدا کرد؟ به مشکل نزدیک‌تر شوید.

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Welcome to FluencyCheck, where you can ask language questions and receive answers from other members of the community.
...