0 votes
by (120 points)
هیوندای آزرا گرنجور مدل 2023 یک سدان مدرن است مقالات بلاگ آزرا یدک (http://www.ebeling-wohnen.de) که احتمالا با پیشرانه 6 سیلندر روانه بازار شود. در ادامه به سراغ قیمت و مشخصات فنی Hyundai Azera Grandeur 2023 خواهیم رفت.
آخرین نسل از سدان کره‌ای و محبوب ایرانی‌ها، حسابی تغییر قیافه داده تا در میان خودروهای برقی و مدرن، جای خودش را باز کند. پس اگر شما هم دوست دارید تا با تمام مشخصات فنی، قیمت، امکانات و کابین زیبای هیوندای آزرا مدل ۲۰۲۳ آشنا شوید، تا آخر مطلب همراه گجت نیوز باشید. اما قبل از رسیدن به ادامه ماجرا، از شما دعوت می‌کنیم که تنها تصاویر واقعی از جدیدترین مدل هیوندای آزرا گرنجور را در قالب یک ویدیو کوتاه تماشا کنید.

معرفی هیوندای آزرا گرنجور مدل ۲۰۲۳
کار سدان آزرا از سال ۱۹۸۰ شروع شد و اکنون در انتهای سال ۲۰۲۲ با نسل هفتم از خودرو آزرا گرنجور طرف هستیم. این ماشین از نظر ابعاد و شاید مشخصات فنی، می‌تواند به نوعی رقیب سدان برقی پولستار ۲ و تویوتا کراون جدید هم محسوب می‌شود اما از همه مهم‌تر، احتمالا اولین آزرا تمام برقی جهان باشد!
چراغ‌ نواری DRL و جلو پنجره مشبک در کنار کاپوت کوتاه، همگی نشان از این دارند که آخرین مدل هیوندای آزرا می‌تواند یک خودرو الکتریکی باشد. فاصله محوری هم برای جاسازی باتری‌ها، کاملا کافی به نظر می‌رسد و ستون D هم امنیت کابین را دو چندان می‌کند. البته فرم رینگ‌های 15 پره با ابعاد 19 یا 20 اینچی، اصلا آیرودینامیکی به نظر نمی‌رسند!
برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید
href="https://azerayadak.ir/introduction-of-hyundai-azera-model-2023-6-cylinders/"

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Welcome to FluencyCheck, where you can ask language questions and receive answers from other members of the community.
...