0 votes
by (200 points)
توصیه می‌کنیم که مقاله بررسی کامل نمرات قبولی آزمون یوس را بخوانید.

با سلام، اگر هدف اصلیتون قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی باشد، با توجه به سطح متوسط شما، بایستی از منابع یوس با درسنامه های فارسی_استانبولی و همچنین از کلاس یوس (خصوصی یا گروهی) استفاده کنید.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون یوس دانشگاه های ترکیه چه زمانی است؟

اولین مرحله آزمون یوس ترکیه در کشور، ۲۱ اسفند سال ۱۴۰۱ یعنی ۱۲ مارس سال ۲۰۲۳ راس ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد و نتایج آن ۲۹ اسفند به اطلاع شرکت کنندگان در این آزمون خواهد رسید.

سوال نهایی: چرا یونی لند؟ چه ساکن تهران و کرج باشید و به دنبال کلاس حضوری یوس تهران باشید، چه ساکن اقصی نقاط کشور و بخواهید از کلاس یوس آنلاین یونی لند استفاده کنید، ممکن است نگران کیفیت آموزش‌ها باشید. چرا که بخش عمده ای از مخاطبان در مدرسه و آموزشگاه تجارب موفق و ناموفق از دوره‌های آنلاین و حتی حضوری داشته‌اند.

آیا امکان شرکت در کلاس یوس در شهرستان ها وجود دارد؟ بله. چه به دنبال کلاس یوس در تبریز باشید، چه کلاس یوس اصفهان ، چه کلاس یوس در کرج چه کلاس یوس در ارومیه چه کلاس یوس در شیراز و چه کلاس یوس اردبیل میتوانید به صورت آنلاین در کلاس های یوس ترکیه یونی لند شرکت کنید. کیفیت کلاس های آنلاین مانند کلاس های حضوری بالا است. امکان دریافت مشاوره و ثبت نام حضوری وجود دارد؟ بله. برای دریافت وقت مشاوره حضوری کافی است از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت اقدام نمایید. چرا به یونی لند اعتماد کنیم؟ برنامه جامع و شفاف آموزشی، کادر حرفه ای، سابقه درخشان و نماد اعتماد الکترونیکی به مشاوره رایگان نیاز دارید؟

اسامی دانشگاه هایی که در آنها آزمون یوس نمره منفی ندارد عبارت است از:

ریاضی یوس هوش یوس هندسه یوس به مشاوره رایگان نیاز دارید؟

پس در مجموع، عمده مشکل متقاضی و رقابتی که بین داوطلبین ایجاد میشه در مجموع حدود ۱۰ الی ۱۵ تا از سوالات ریاضی و هندسه هستش که متقاضی بایستی با تکنیک خاصی با این قضیه مقابله کنه.

بله. این موضوع امکان پذیر است. فقط کافی است نمره کافی در آزمون ورودی دانشگاه ها را کسب کنید.

با سلام، بله بستگی به توانایی خودتان دارد که بطور منظم در دوره یوس حضور داشته باشید و برای آزمونهای یوس ۲۰۲۱ شرکت کنید.

آیا در طول مدت اجرای کلاس یوس، آزمونهای آزمایشی و پشتیبانی انتخاب رشته انجام میشود؟

سلام مي خواستم بپرسم ثبت نام در آزمون يوس براي كسي كه هنوز سربازي نرفته امكان پذير هست؟

این وجه تمایز آموزشی مجموعه ما با سایر مؤسسات است. به این معنی که همواره دانش­پذیران از به‌روزترین جزوات اختصاصی و همین‌طور کامل‌ترین آموزش‌های موجود بهره‌مند خواهند بود.

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Welcome to FluencyCheck, where you can ask language questions and receive answers from other members of the community.
...