0 votes
by (120 points)
با استفاده از پرایمر میتوانید جوشها و لکههای ناشی از ماندگاری آنها، قرمزی و لکههای تثبیتشده بر پوست را پوشاند بهطوریکه وقتی آرایش میکنید، ناهمواریها و اثر لکهها و عیوب پوستی نمایان نخواهد شد. با این براش پوستی ابریشمی و صاف خواهید داشت که رد کرم پودر را روی پوست نشان نمیدهد. Smoky Shader Brush : این براش برای ایجاد سایههای دودی مناسب خواهد بود و با پرزهای نرمی که دارد، روی پلک بالا و پایین استفادهای آسان خواهد داشت. برای زیر سازی سایه چشم چه کار کنیم ؟ نانو استون کالرمحصولی است تک جزئی مایع سفید رنگ پایه آبی از نانو آکریلیک که پس از خشک شدن تشکیل لایه شیشه ای بر روی کار ایجاد می نماید که بر روی آجر، سنگ، سیمان بتن و کلیه مصالح بنائی قابل اعمال است،شوره آجرنما را از بین برده باعث کاهش چشمگیر جذب آب زیر کار می شود. عملکرد پرایمرها را می توان به رنگ کردن روی دیوار تشبیه کرد، به این معنی که سبب پوشش کلیه نواقص از جمله جای جوش، لکه های قهوه ای و قرمز موجود روی پوست شده و منجر به اصلاح و تغییر رنگی روی پوست می شوند. پرایمر مناسب پوست خشک با فرمولاسیون آبرسان خود علاوه بر پوشش دهی، سبب نرمکنندگی و رطوبت رسانی به سطح پوست میشود و اثرات نامطلوب ناشی از خشکی پوست را در آرایش نمایان نمیسازد.

محصولات فراروسی

ممکن است بارها برایتان پیشآمده باشد که قبل از حضور در یک مهمانی مهم ساعتها برای میکاپ صورتتان وقت صرف میکنید و هنگامیکه در مهمانی حاضر میشوید، پس از گذشت اندک زمانی آرایشتان زیبایی و جلوهی اولیهی خود را از دست میدهد و مجبور خواهید شد دوباره آن را تجدید کنید؛ یکی از رایجترین دلایلی که سبب اینچنین مشکلاتی میشود، عدم استفاده پرایمر بهعنوان زیر ساز و پایهی آرایش میباشد؛ اگر میخواهید آرایشتان برای ساعتها ماندگاری خود را حفظ کند و زیبایی و درخشندگی خود را از دست ندهد، قبل از آرایش با استفاده از پرایمر سطح پوستتان را بپوشانید؛ درواقع با این کار زیرسازی یک آرایش بینظیر و ماندگار را انجام میدهید. این محصول با دارا بودن روغن هسته زردآلو موجب سفت شدن و درخشندگی پوست میگردد. لازم به ذکر است که پرایمر لورآل محصولیست که علاوه بر زیبایی که به پوستتان میبخشد خاصیت آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست را نیز دارد و استفاده طولانی مدت از این محصول نتنها هیچ آسیبی به پوستتان نمیرساند بلکه موجب شادابی و با طراوت شدن سطح پوست صورتتان هم میشود. در مرحله بعد کمی مرطوب کننده روی پوست زده تا آبرسانی انجام شود. ابتدا پوست خود را با یک شوینده ملایم به خوبی بشویید تا چربی و غبار از روی آن برداشته شود.

محصولات اَبسولوت

از آنجا که پرایمر بسیار سبک است شما به هیچ وجه آن را احساس نخواهید کرد و علاوه بر این ، شما فقط باید مقدار بسیار کمی را استفاده خواهید کرد.روش استفاده از پرایمر بسیار آسان استدر چند لحظه چقدر می توان سود کسب کرد! پرایمر ارائه می شود:باریک شدن منافذ بزرگ پوستمنافذ بزرگ در نقطه ظاهر آزار دهنده متوقف نمی شوند ، بلکه می توانند تهدیدی برای پوست باشند ، زیرا دروازه هایی باز برای عوامل خارجی مانند گرد و غبار ، باکتری ها ، باقی مانده مواد آرایشی و سایر مواردی هستند که می توانند به عمق پوست برسند.از طرف دیگر ، پرایمر باعث کاهش منافذ پوست می شود ، یعنی ظاهر ایده آلی به پوست شما می دهد و از طرف دیگر لایه ای را تشکیل می دهد که پوست و آرایش را جدا می کند ، یعنی منافذ پوست را از مواد آرایشی ، عرق ، گرد و غبار و غیره محافظت می کند.بافت ابریشمی به پوست شما می بخشدپرایمر علاوه بر مواد مغذی مورد نیاز پوست حاوی مواد مرطوب کننده بسیار موثری است و این امر تضمین کننده بسیاری است: این ماده با خشکی پوست سروکار دارد و شما را از زبری و تیرگی نجات می دهد و به آن بافت ابریشمی می بخشد.رنگهای روشن و شفاف آرایشسایه انداختن روی پلک ها و بسیاری از آنها ، اثر مطلوبی ندارند و فقط رنگ های کمرنگی به شما می دهند ، شاید بدترین احساسی که در هنگام ایستادن جلوی آینه احساس می کنید!




مخصوص پوست خشک، شناخته شده اند.


اینها منافذ را استتار می کنند و روی پوست احساس سنگینی نمی کنند. متخصصان پوست همیشه توصیه می کنند که از آرایش و مرطوب کننده های غیر کومدوژنیک استفاده کنید. می توانید محصولات این برند از جمله پالت سایه ULTIMATE نیکس NYX را از فروشگاه اینترنتی مدیاژ تهیه کنید. بعد از لایه برداری در صورت نیاز می توانید با تونر پاکسازی پوست را کامل کنید. همچنین می توانید از تونر یا آب میسلار برای خنثی کردن پوست استفاده کنید. چرا که اگر پوست شما کثیف باشد نمی توان از این محصول برای پوشاندن منافذ پوست استفاده کرد، چرا که منافذ پوست شما توسط آلودگی ها مسدود شده است. خوشبختانه امروزه در بازار پرایمرهایی با خاصیت آبرسانی مرطوب کنندگی پوست وجود دارد، که به عنوان پرایمر مخصوص پوست خشک، شناخته شده اند.

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Welcome to FluencyCheck, where you can ask language questions and receive answers from other members of the community.
...